Oare chiar e pe bune … A schimbat Facebook-ul ritualul de indragosteala?

Intrebarea vine ca urmare a unui articol citit aici.  Foarte luuuung si foarte boring dupa primele randuri dar m-am luptat sa-l citesc pana la capat pentru ca mi-a placut ideea din titlu. Mi-a placut tocmai pentru ca nu sunt de aceeasi parere … si marea confuzie apare intre socializare si indragosteala. Da Facebook-ul a schimbat in mare masura maniera de socializare pentru ca esti mult mai up to date cu ce fac prietenii tai … dar de la a vedea niste poze si de la a cunoaste preferintele in materie de muzica si literatura ale cuiva, pana la a te indragosti de el/ea, e cale lunga. Si ceea ce e interesant e ca aceasta cale nu se parcurge pe Facebook sau pe vreo alta retea de socializare. Eu personal nu cunosc pe nimeni care sa se fi indragostit pe Facebook si nici nu vad cum ar putea sa faca asta.

Ce am citit in articol nu m-a convins, ba mai mult mi-a intarit punctul de vedere ca retelele de socializare nu sunt decat un catalizator pentru socializare … dar socializarea (din punctul meu de vedere) presupune un ingredient care (inca) nu poate fi suplinit de mediul online: prezenta fizica si mediu ambiant.

Leave a Reply

